HTML

ÉN meg a minden napjaim a kis életemben

Sziasztok!! Tulajdon képpem ez az egész rólam szól meg mindenről ami velem történik...Tehát több szóval az én kis magán életemről ami így már nem is olyan magán...XD

Friss topikok

  • bizbaszvirágocska: Na, alakul, ajánlom, hogy kicsit bővebben fejtsd ki a dolgokat, és ne csak a napjaidról írj, hanem... (2008.12.31. 09:50) ez 1 igazán jó nap volt
  • bizbaszvirágocska: Na kérted h kommenteljek , itt akomment... nem igazán értem miért kellet eza bejegzés...semmiről s... (2008.12.29. 18:04) unalom.....
  • Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör: ÖÖ...Merci...ehhezzz öö még lesz pár SZEMÉLYES és nem túl kellemes hozzászólásom...szal a playboy ... (2008.12.29. 11:26) én

Linkblog

Archívum

ez 1 igazán jó nap volt

m.e.r.c.i 2008.12.30. 21:06

Ma reggel felkeltem átmentem nagyimhoz és elmentük ajándékot venni....:DHaza fele ettem 1 lángost és írtó rosszul lettem tőle ennek eredményéül ma ezen kívül nem is ettem semmit.... Aztán haza mentem és átmentem barátnőmhöz és kiderült h megyek velük szilveszterezni:D:D

végülis ma csak ennyi történt velem de nagyon jó volt(kivéve a lángostXD)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merci96.blog.hu/api/trackback/id/tr23849298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizbaszvirágocska 2008.12.31. 09:50:25

Na, alakul, ajánlom, hogy kicsit bővebben fejtsd ki a dolgokat, és ne csak a napjaidról írj, hanem egykét megjegyzéstis fűzhetnél hozzá...de ha megnézed Sáni blogját ő , szinte alig ír a napjairól! Persze, nem azt mondom,hogy NE írj róluk, és jó hogy írsz róluk, de egy-két személyes véleményt hozzáfűzhetnél és bővebben is kifejthetnéd!!!
süti beállítások módosítása